Kaksplus.fi

perjantai 20. tammikuuta 2017

Lastenhuoneen sisustusprojekti & linkki arvontaan

Leon huone on muuttunut paljon. Ehkä siksi, että mä olen tällainen tuuliviiri ja muutan mielipiteitäni näissä asioissa kuin sukkia. Entinen sisustus oli raavittu kasaan lähinnä siitä, mitä oli nopeasti kaikkimullehetinyt saatavilla. Nyt olen etsinyt huoneeseen juttuja pikkuhiljaa ja muuttanut tyyliä asteen verran hillitymmäksi. Kaaoshan siellä edelleen on ja pysyy. Kuvissa ette sitä nää, koska jätin lattian rajan ihan tarkoituksella kuvaamatta, heh. 



Projekti huoneessa on vielä todella kesken. Uusimpana urakkana on kierrätyskeskuksesta ostettu lipasto, jota yritän yön pikkutunteina saada maalattua. Teen tästä sitten ihan oman postauksensa.


Meille kotiutui suloiset pilvikoukut Maxplaystä. Minä ite naisena yritin porata näitä seinään, kunnes huomasin työskenteleväni ruuvinvääntimen kanssa. En viitsinyt kertoa miehelleni siitä, että vaihdoin hartaudella kiroillen ruuvinvääntimeen oikeaa päätä ja vihdoin onnistuttuani, pyörittelin terää tovin verran seinässä ihmetellen, että miksi hitossa mitään ei tapahdu. Oon nähnyt tän tapahtuvan jotenkin näin. Minä ite nainen sitten etsi pari naulaa ja naulasi koukut seinään kiinni. On ja pysyy ja hyvä niin. 



Nyt teillä on mahdollisuus voittaa suloiset pilvikoukut Maxplayltä. Arvontaan voit osallistua Instagramin puolella 21.1 klo 23 asti. Arvottavana 1 setti (2 pilveä ja 20 sadepisaraa) haluamallaan värillä.

Klikkaa itsesi arvontaan @10plussan

Käy kuitenkin ensin valitsemassa minkä värin Tresxics pilvikoukuista haluaisit!

6 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää Leon huone ❤ Siis mä oon kans niin teeseitse-nainen. Ikean lipastoa aloin kasaamaan keittiössä ja mies monesti sano että älä siellä kun se ei mahdu ulos sieltä turvaportin takia. Mä mallasin ja päätin että no mahtuuhan se. Mies oli lähtenyt siis provinssiin ja ite sen lipaston kanssa pähkäilin. Sain sen valmiiksi ihmeen kaupalla mut ei se oikeesti mahtunutkaan tosta ovesta turvaportin takia. Pimpottelin sitten naapurin ovikelloa ja kysyin voiko se tulla nostaa mun kanssa lipaston sen portin yli 🙈

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköinen huone Leolla! <3 Munkin tekisi mieli uudistaa meidän taaperon huoneen sisustusta, tästä sai myös hyvää inspiraatiota siihen puuhaan!

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo pilviseinä! Onko se ihan töpöttelemällä maalattu valkoiselle seinälle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, oli jäänyt vastaamatta. On maalattu just niin. 😊 Taisin käyttää vanhaa pesusientä apuna 😄

      Poista

Kiitos kommentista! ♥