Kaksplus.fi

tiistai 13. syyskuuta 2016

Rusettipantarakkaus - Putiikki Pietamo & alennuskoodi

Äitiyden myötä oon löytänyt oman tyylini. Sellaisen tyylin jossa tuntuu hyvältä. Rakastan rusetteja sen verran, että oon tatuoinnut itseeni sellaisen. Ei siis ehkä tule yllätyksenä kun kerron ihastuksestani rusettipantoihin. Oon melkoisen merkkiuskollinen. Sitten kun löydän jotain kullan arvoista en vaihda helpolla - ja kuulkaas tättädädääää nyt on löytynyt rusettipantojen lempparit!



Tutustuin Putiikki Pietamoon hiljattain. Pietamo on kahden äidin perustama kangaskauppa Tampereella. Pietamolla on pääkallopaikan lisäksi verkkokauppa, jossa myydään kankaita, ompelutarvikkeita, asusteita ja koruja. Kankaita löytyy vinot pinot niille, jotka taitavat ompelun. Niistä löytyy paljon hienoja erilaisia printtikuvioita ja valinnan varaa ihan tarpeista riippuen. Mä kovasti toivon, että oppisin ompelemaan itsekin vielä. Toivominen ei taida kyllä pelkästään ihan riittää.

Syksyn aikana on myös tulossa vaatemallisto, jota voi kurkkia esimerkiksi Nean Kädenjälkiä sydämessä -blogista. Mä uskon, että näistä vaatteista tulee kova kilpailija nykyisten pinnalla olevien suomalaisten "äitimerkkien" rinnalle. Rusettien lisäksi kannattaa ehdottomasti kurkata korut ja rusettipipot jotka on kunnon herkkuja. 


Pääsin tekemään yhteistyötä Pietamon kanssa ja sekös oli onni, koska mun pää ja tukkakriisit huusi apua. Nettikaupasta löytyy hyvä valikoima eri värisiä pantoja. Jokaiseen väriallergiaan jotakin. Mun pantavarastoihin kotiutui kaksi eri tyylistä pantaa, jotka on molemmat olleet nyt aktiivisessa käytössä. Valitsin vihreän rusettipannan ja kaksipuolisen solmupannan. Näin kiireisenä ja mielellään mahdollisimman myöhään nukkuvana nämä on mun hiuksien pelastus aina aamuisin. Sen lisäksi, että ne pelastaa tukkakriisit ne on myös ihania piristeitä asuihin. Ja siis täytyyhän jokaisella rinsessalla olla kruununsa. T. ikuinen prinsessa


Pietamo tarjoaa teille nyt -20% rusettipannoista koodilla "rusettipanta". Eikä muuten jää montaa euroa hinnaksi. Käykää kurkkaamassa! www.pietamo.fi

Mitäs tykkäätte rusettipannoista? 

6 kommenttia:

  1. Sopii sulle kyllä niin mielettömän hyvin.♥
    Ja niin ihana Pietamo ja tyypit sen takana.♥

    VastaaPoista
  2. Niin himottaisi tilata rusettipipo :) Harmi, että koodi koskee vain pantoja! Ehkä joululahjatoiveena voisi vinkata miehelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa olla kuulolla Pietamon fbsivulla! Ehkäpä sieltä tupsahtaa pipoihinkin liittyen. 😊 Pipotkin on kyllä niin kivoja!

      Poista
  3. Siis anteeksi, mutta miten toi panta pelastaa sun hiuskriisin? Eihän se peitä edes paljoa? Pipon ymmärrän, ku se peittää, mutta rusetti jättää lähes koko pään näkyviin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla rasvoittuu hiukset tosi nopeesti. 😄 Tukkakriisipäivänä kun on pakko juosta ovesta ilman suihkua heitän hiukset kiinni ja pannan päälle. Peittää otsatukan just siitä kohtaa ku näyttää kamalalta. 😁 Otsatukka on se ongelma ja kun sitä ei pelasta edes kuivashampoo. 💁🏼 mulla ainakin toimii mainiosti.

      Poista

Kiitos kommentista! ♥