Kaksplus.fi

sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

Villis villiinnyttää. Käytin järjen sijasta rahaa.

Taas yksi sunnuntai päivystäen kännykällä. 20 minuuttia niin sulkeutuu. Kun sormet ja päivitykset on kohdallaan voi taktikoida. Viimeinen huuto ennen sulkeutumista. Klik. Ei hitto. Viiden minuutin sääntö! Mun on pakko saada tämä! Taistelen viimeiseen asti. Kipurajakin jo ylittyi, mutta tiedättekö, oikeastaan pakkomielteet voittaa mielessä huudoille asetetut kipurajat mennen tullen. Pidätän hetken hengitystä niin kuin olisi kyse maailmanlopusta. Huh. Mä sain sen. 


Seuraan samalla puhtaasta mielenkiinnosta huutokauppaa takista. Takki on vanhaa mallistoa, mutta hinta pyörii nykyään paljon yli ovh:n. Aivan järjetöntä, onhan se, mutta tiedättehän - pakkomielteet. Pakkomielteitä ei noin vaan unohdeta. Mikä ihme saa äidit näin sekaisin? Tämän täytyy olla joku tauti. Huutokaupassa iskee kyllä helposti hulluus. Itselläni villikset menee ihan tunteisiin. Minähän huudan niin kauan kunnes minä saan mitä minä tahdon saada. Kunhan vaan Kerttu-Kyllikki ei saa sitä. Se kuuluu mulle! Mullemullemulle!

En tiedä mitään järkevää perustetta sille, miksi mä istun taas sohvan nurkassa suklaa ystäväni ja huudan lastenvaatteita Facebook-kirppiksen villiksestä. Ehkä tämä harrastus menee raskaustestien pissimisen kanssa samaan kastiin. Jännityksen takia! Jännitys ei aikuisten oikeesti taida olla mikään syy ostaa yhtään mitään? Perustelen kuitenkin edelleen itselleni lastenvaatteiden tarpeellisuutta. Kyllähän tuo ihana ipana koko ajan kasvaa. 


Samalla kun tilin saldo pienenee kaivan Leon vaatekaapin perukoilta vaatteita joita ei enää käytetä. "Inventaarion aika", sanon miehelleni, joka hymähtää huvittuneesti. "Sä oot semmonen rahareikä", se tokaisee. -Ei, en minä. Meidän poika. Heh. Jos totta puhutaan meidän poika ei vaan todellakaan tarvitse neljiä housuja, jotka on nyt tulossa viimeisimmän villiksen saldona. Eikä niitä paitoja. MUTKU MÄ TAHDON!

Kuvat viime viikonlopulta Nean maisemista


Onko siellä muita villiksissä huutelijoita? Lähteekö joskus lapasesta?

10 kommenttia:

  1. Hehhee. Oon tässä vaivihkaa seurannu teikäläisen huutelua 😉 Ja mää yritän just täs hillitä itteeni, mut koko ajan selailen kuitenki mitä uutta on tullu. Niiin järjettömän koukuttavaa 😬

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Heh. No, mutta kun...tahtoo. Ja kyllä säkin sieltä ostit! ;)

      Poista
  2. Tunnustan! Ja tili ei tykkää, äiti tykkää :D saattaa myös lähteä lapasesta mutta toisaalta, ei sitä niin kovin kauaa saa kuitenkaa päättää mitä puetaan ku tulee oma tahto :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä pointti! Eli ihan oikeutettua tuhlaamista :D

      Poista
  3. Voi hitto! :D Tunnistan itseni sanasanasta tässä tekstissä. Ja mä niin mietin että mikä mua vaivaa? Millon musta tuli tällainen... Muistan ku raskausaikana kiersin kirpparei ja ostin 50 centin bodyja mut nyt voin kiertää ne lastenkirpparit ja muut kaupat 100 kertaa läpi enkä löydä sieltä MITÄÄN. Oikeesti. Mut sitkun sä rakastut johonkin vaatteeseen ni siihen on pakkomielle... se on vaan pakko saada, mikään muu ei kelpaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo!! Todellakin! Kirpparit on ihania, mut ei niistä enää tunnu tekevän samanlaisia löytöjä ku netistä. :D Se sun kolmen euron Gugguu oli kyl hyyyyvä löytö! :)

      Poista
  4. Hahah voi Matu sun kanssas :D
    Mä voin niin nähdä sut kiukuttelemassa gugguun leggareiden vuoksi ja T:n pyörittelemässä silmiään :D hihii ♡

    VastaaPoista
  5. Lähti kyllä taas ihan lapasesta! :D:D
    No sainpa sen jumpsuitin ;))

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥