Kaksplus.fi

keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

"Tää oli oikeastaan aika halpa" - ja 9 muuta valhetta miehelleni

1.  "Tuun ihan kohta. Menee vaan hetki." Kaikki on tietty suhteellista, mutta hetket ajanmääreenä on yleensä pitkiä.

2. "No ku oli alessa! Tää oli oikeastaan aika halpa." Onhan -50% iso alennus, mutta ei se siitä halvaksi silti muuttunut.

3. "Ei mulla ollut vielä tällaisia!" Paitsi kolmet eri värisinä.

4. "Sä et koskaan..." Liittyy usein siivoamiseen eikä koskaan pidä paikkaansa. Mä nyt vaan oon tämmöne nalkuttava emäntä välillä.

5. "Emmä osaa!" Osaisin jos yrittäisin, mutta mies tekee niin paljon paremmin.

6. "Me tarvittiin tällanen." Ei me kyllä oikeasti tarvittu.

7. "Emmä tiedä missä sun suklaat on." Niin noh..oli.

8. "Meen kakalle." Sometauko.

9. "Mä ostan tarpeeseen." Totta, jos tarve on yhtä kuin "pakko saada, ihana ihana!!"

10. "Käyn nopee kaupassa yksin." ...Luen tuoteselosteet, valitsen hartaudella, pelaan pelikonetta, haahuilen ja syön salasuklaapatukan matkalla takaisin.


Parisuhteessa taitaa olla kaikki hyvin kun valheet ovat tätä luokkaa. Eikä sillä, että näistä asioista oikeasti tarvitsisi valehdella. Luulenpa miehen tietävän totuuden kun hihitän ja huulta purren pidättelen suupielien ylöspäin kääntymistä. T. Maailman huonoin valehtelija

Kuulostaako tutulta listalta? Heh...

32 kommenttia:

  1. Hahahha :D Kuulostaa kyllä tutulta ainakin osa listassa olevista asioista :D

    VastaaPoista
  2. Kuinka hauska! Just tommosia valkosia valheita lipsahtelee munkin suusta sillon tällön :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Hah! Ihana! :D kukaan ei ookaan sanonut mahdottomaksi. :D

      Poista
  4. Haha ihan mahtava :'D on se hyvä ettei ole suurempia valheita :D

    VastaaPoista
  5. Meillä tuo asioiden tekeminen "kohta" kuuluu päin vastoin miehen sanavarastoon ja on yhtäkuin ei ollenkaan. En voi sitää enää "kohta" -sanaa siitä syystä :"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Sama juttu kyllä meilläkin. Mä oon vaan aina puolituntia myöhässä sovituista aikatauluista ja mies tekee "kohta" kaiken mitä pyydän. :D

      Poista
  6. Yks sana - VILLIS.

    Oon täällä taas vähän Hajoleena, koska noi kuulostaa niin tutuilta 😂

    VastaaPoista
  7. Kuka haluis lähettää mulle alaston-kuvia numeroon 0465536696

    VastaaPoista
  8. Erityisesti 2, 4, 5 ja 10, aaaarg niin tuttua tältäkin emännältä :D! Ykköskohta myös meillä taas enemmän pätee mieheen, yleensä AINA!
    Ihana blogi sinulla, jotenkin tässä parin kk ajan lukeneena olen löytänyt sinusta niiiiin samoja piirteitä kuin itsestäni että suorastaan huvittaa aina lukea juttujasi, kiitos siis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla :D Toinen ihana siellä siis. ;) ihanaaihanaaihanaa! (Mun oikeasti täytyy keksiä joku synonyymi tuolle.)

      Poista
  9. Ihan mahtava :D! Voin samaistua JOKAISEEN kohtaan :'D

    VastaaPoista
  10. Haha, kuulostaa NIIN tutulta :'D

    VastaaPoista
  11. Hahaha,paras postaus aikoihin! Nauroin kippurassa ja osaan todellakin samaistua! 😂😂👌

    VastaaPoista
  12. Ihana mekko, mistä ostettu? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥