Kaksplus.fi

keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Nyt saan kertoa sen! IHANAA!


Voi kun mä oon niin odottanut, että pääsen kertomaan tämän! Me voitettiin Leon kanssa Kaksplussan kisa, jonka ansiosta päästiin kesäkuun Kaksplus-lehden kanteen. Ihan huippua! Mukana kisassa oli meitä verkostobloggareita. Ihania naisia kaikki! <3 

Oltiin Leon kanssan Otavamedialla Helsingissä toukokuussa. Mies lähti myös mukaan. Kuvauspäivälle sattui kaunis aurinkoinen ilma, jonka takia kuvat otettiinkin ulkona studion sijaan. Päivä alkoi mun kaunistautumisella. Mut meikattiin ja hiukset laitettiin. Oi, mitä rinsessakohtelua. Tämän jälkeen stylisti Oili Urmas valitsi kanteen tulevat vaatteet. Muistaakseni keltainen mekko on Vilasta. Enpä tiennyt ennen, että mulle sopisi keltainen. Kaunis mekko oli! Toisen kuvan vaatteet on meidän omat. 


Mä oon joka kuvassa niin äksdeenä. Oon myös varmaan ainoa Suomesta, joka kiinnittää huomiota mun silmäkulmien ryppyihin. Mistä ne on tullut? No ei vaan, ihania kuvia! Olin ihan onnessani koko päivän. Oli yllätys yllätys tosi mukavaa! Jännitin ihan hirveästi kuvauksia ja haastattelua. Nukuin kuvauspäivää edellisen yön todella huonosti, koska pyörittelin mielessä kaikkea mahdollista päivään liittyen. Turhaan jännitin. Kaikki mukana olleet työntekijät olivat huippumukavia, jonka takia unohdin jännittää ja hyvä niin. 





Leo oli ihan älyttömän reipas koko päivän. Kuvauksissa poitsu oli yhtä hymyä. Leo ei pistänyt vastaan mihinkään muuhun kuin vaatteiden vaihtoon, mutta se nyt ei olekaan yhtään poikkeuksellista. Kuvauksien jälkeen mentiin syömään lounasta ja olikin eka kerta kun poika nukahti kesken ruokailun. Lusikallinen oli matkalla suuhun kun huomasin pojan nukahtaneen istualteen. Oho. 



Kuvauspäivä oli aivan mahtava kokemus! Muistoksi kokemuksien lisäksi jäi tietty kauniita kuvia. 

Kiitos kaikille äänestäneille ja Otavamedian porukalle! WAU!

26 kommenttia:

  1. Oli ihana kansi, tänään kolahti postiluukusta! :P

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että te voititte! Tosi kaunis kansi teistä! Onnea voitosta ja mukavaa viikkoa! -maitoviiksi

    VastaaPoista
  3. mahtavaa! Onnea ja kiva huomata että ääneni meni perille! ;) <3

    VastaaPoista
  4. Varmasti ollut ihan huippu päivä! Ja niin kauniita kuvia ♡♡

    VastaaPoista
  5. Pitääpi käydä ostamassa lehti :D

    VastaaPoista
  6. Toi teidän kuva oli jotain niin ihanaa.♥ Niin kaunis äiti ja lapsi.♥

    VastaaPoista
  7. Oi, varmasti ihana päivä! Ja aivan ihana kansikuva<3

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia!!! <3 Oli varmasti ikimuistoinen kuvauspäivä ja taisi todellakin mennä kisan voitto oikeaan osoitteeseen!! :)

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Kiitoskiitoskiitos! Mäkin tykkään kovasti 😊

      Poista
  10. Oot ihana! Tosi kaunis näissä kuvissa :)

    VastaaPoista
  11. Minäkin huomasin heti kun hain postia että mitämitä, täällähän on tutun näköinen kaunotar kannessa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥