Kaksplus.fi

torstai 7. huhtikuuta 2016

Materialistin ilonaiheita


- Löysin Gugguun pistaasin värisen hupparin Leolle 10 eurolla kirpparilta

- Vimman popupshopista löytyi mulle ja Leolle leggarit vaikka ne ei kyllä ollutkaan sitä mitä lähdin ostamaan. 

- Posti toi kotiin villiksestä ostamani Molon bodyt.

- Kevättakilla tarkenee jos ajattelee lämpimiä ajatuksia.

- Sesongin vaihtuminen tietää hyviä tai ainakin ihan kohtalaisia alennusmyyntejä.

- Leo kasvaa niin hienosti, että mulla on syy ostaa vaatteita lisää.

- Mies nyökkäsi hyväksyvästi mun ostoksille. 

- Ja se antaa mun hoitaa kaikki lastenvaateostokset.

- Facebookin Gugguu Gugguu! -ryhmässä alkoi juuri villis.

- Äiti lupautui ompelukaveriksi mun lettikangasprojekteihin. (En osaa ommella yhtään. Oon parempi visioinnissa.)

- Mulla repesi eilen housut per..ffasta. Se on kai ihan hyvä syy ostaa uudet housut.

- Varastosta kaivetut kevät- ja kesävaatteet tuntuu ihan uusilta taas.

- Mun vaatekoko on pienentynyt, jonka takia on pitänyt ostaa uusia vaatteita.

- Kun ostaa käytettynä niin siinähän säästää. Ostaminen siis on tuplasti kannattavampaa.

- Lapsimessut on pian! Siellä on varmaan kaikkea ihanaa.

- Mun matikkapää on nykyään loistava, koska rahan käyttäminen ja päässä laskeminen on niin arkipäivää. Esimerkiksi kun x-hintainen tuote on -20% alennuksessa on kannattavaa ostaa 20% enemmän. Toisinaan alennusprosentin suhteuttaminen kuun asentoon auttaa ostopäätöksen tekemisessä.

- Ostin kirppikseltä tyttövauvan vaatteita, koska why not. Ne oli niin söpöjä. Ongelmaksi muodostuu se, että mun lapseni on poika.



Muistakaa pitää pilke silmäkulmassa! 

23 kommenttia:

  1. Ahahaha päivän naurut! Tää oli hyvä :D ja kyllä rikkinäiset pitää korvata ja liian isot... ja liian pienet :D

    VastaaPoista
  2. Totaalinen repeäminen:D Ihana postaus!!!! AINA löytyy hyvä syy ostaa lapselle vaatteita, niin se vaan menee!!

    VastaaPoista
  3. Haha, tää oli just hyvä! Tutun kuulosia ajatuksia ;)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Todellakin! Tai siis eihän ne mitään tekosyitä ole ;)

      Poista
  5. Mistä toi letti panta on! Kerro heti :D
    Sä oot tommonen merkki-mama et tekis mieli tulla sun vaatekaapille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on itseasiassa rusetti Leon kaulaan yksvee synttäreille ja kuvauksiin jos suostuis pitämään.. :D Ostin sen villiksestä jostain fb ryhmästä, mut voin kyllä vinkata sulle keneltä ostin!

      Poista
  6. Vauvanvaatteet on kyllä ihania. Niihin on liian helppo hullaantua<3 Mulle voi aina lähettää ylimääräiset tyttöjen vaatteet. Näyttäs maut kohtaavan aika hyvin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, en taida raaskia luopua.. :D Hypistelen ja ihastelen!

      Poista
  7. Haha ihana :D hei mikä ihana kuosi noissa sun legginseissä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä mikä se on nimeltään, mut ilmeisesti tää on uusin Vimmalta? Oonpas ajan hermolla :'D

      Poista
  8. Kuulostaa tutulta! Täällä kans villistelty jo toinen gugguu pipo samassa värissä mutta ku haluan myös ilman nauhoja KOSKA se tuntuu sitten lämpimämmillä kevät keleillä paremmalta vaihtoeholta jajaja.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihana! :D Kyllähän se nyt täytyy jos tahtoo! ;)

      Poista
  9. Tuossahan oli monta hyvää ilonaihetta! ;)

    VastaaPoista
  10. Hahaa, ja mä kun voisin luetella vähintään yhtä pitkän listan miks EN osta uusia vaatteita. XD Multa varmaan puuttuu joku kromosomi kun en oo yhtään hurahtanu lasten merkkivaatevillitykseen... Kirpparilta ostan kyllä mutta sieltäkin kohtuudella ja tarpeeseen! :D

    Iloisia kaupankäyntejä sinulle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hahah! Ehkä mulla on sun lastenvaateostoskromosomi :'D Mutta näin, kaikki tavallaan. :)

      Poista
  11. "Kun ostaa käytettynä niin siinähän säästää. Ostaminen siis on tuplasti kannattavampaa."

    Jälkijunassa tulen, kun luen blogiasi sieltä alkuhämärästä alkaen ... lisäisin tuohon ylläolevaan, että sit voi myös ostaa tuplasti, kun on ensin säästänyt :)


    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥