Kaksplus.fi

lauantai 26. maaliskuuta 2016

Lapsimessut & arvonta

Lapsimessut on taas täällä pian. Ootte varmaan jo lukeneetkin niistä vähän joka tuutista, mutta kerrataanpa vielä. Lapsimessut järjestetään tänä vuonna 15.-17.4 Helsingin Messukeskuksessa. Samaan aikaan myös OutletExpo, ModelExpo, Kädentaito ja Eläinystäväni -tapahtuma. 

Mä odotan tänä vuonna niitä lastenvaatteita! Paikalla esimerkiksi Gugguu, Mainio, Papu, Punavuoren Peikko ja Lilla Company. Viime vuonna olin Lapsimessuilla ison vatsani kanssa ja lyllersin lähinnä ahdistuneena väen paljoudessa. Lastenvaatteet siellä oli mulle tuntemattomia enkä osannut innostua oikein mistään lastenvaatepisteistä sen suuremmin. Lastenvaatteitahan ne vaan on. 

Ja mitä vielä! Nykyään tykkään lastenvaatteista ku hullu puurosta. Kumpa olisi kivoja messutarjouksia. Mä luultavasti oon sekä perjantaina että lauantaina messuilla. Niin monet äitikaverit on menossa, että treffejä on tullut sovittua. En vielä tiedä otanko Leoa mukaan, saa nähdä. Jos törmätään niin moikataan! :)



Mulla on instan puolella kaksi lippua messuille arvonnassa, joten käykääpä osallistumassa! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ♥