Kaksplus.fi

torstai 31. maaliskuuta 2016

Aloitteleva äiti ja epäpätevä terveydenhoitaja täällä moi!

Moi! Oonkin jo esitellyt itseni shopaholistiksi, mutta jospa mä esittelisin itseni myös ihan kunnolla nyt kun blogiin on löytänyt tiensä muutama uusi lukija. Ette ole eksyksissä jos etsitte rentoa ja lapsellista, mutta silti sopivasti syvällistä blogia. Blogin aloitin raskausaikana ja tarkoitus oli oikeastaan vaan kirjoittaa sitä itselle muistoksi. Huomasin kuitenkin koukuttuneeni kirjoittamiseen. Nykyään tää on mulle tärkeä harrastus, toivottavasti joskus vielä sitäkin enemmän. Jos täytyy valita salille menemisen ja kirjoittamisen väliltä, valinta on aika helppo. 

Kauhean virallisesti mä en osaa itseäni esitellä, koska oon kaikkea muuta kuin virallinen ihminen. Oon aloitteleva äiti ja melkoisen epäpätevä terveydenhoitaja. Kaiken lisäksi tykkään samanlaisista vitseistä kuin 10-vuotias poika. Oon kuitenkin enemmän optimisti kuin pessimisti ja tykkään ajatella, että asioilla on aina hyvätkin puolensa. Ainakin useimmiten. Voidaan siis myös ajatella, että mä oon loistava, uusi ja kaavoihin kangistumaton äiti sekä pian valmistuva terveydenhoitaja. Huono huumorintaju taas takaa sen, että mulla ei ole koskaan tylsää, osaan repiä huumoria laaduttomista jutuista ja taannun helposti lasten leikkikaveriksi.

Rakastan olla äiti ja viihdyn tosi hyvin kotona Leon kanssa. Välillä kuitenkin se viimeinen tunti ennen miehen kotiintuloa tuntuu ainakin kolmelta tunnilta.  Mulla ei ole mikään palava himo palata vielä työelämään pitkään aikaan, mutta teen kyllä satunnaisia työvuoroja. Kouluun palasin nyt muutamaksi viikoksi, jotta joskus valmistuisin. Onneksi kotiäitiys jatkuu taas pian. 

Tykkään kaikesta tyttömäisestä ja söpöstä. Tykkään sisustaa, mutta siihen ei ole koskaan tarpeeksi rahaa. Oon materialisti kotihoidontuella, joka on oikeastaan aika heikko yhdistelmä. Onneksi unelmat kantaa pitkälle elämässä. Unelmoin mansardikattoisesta omakotitalosta ja isommasta perheestä. Vauvakuume on alkanut hiipimään neuvolan työharjoittelun myötä, mutta ne ajatukset on vielä takataskun pohjalla pyörimässä. Kaivetaan ne sieltä joskus vähän myöhemmin.


Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan! Instasta meidät löytää nimellä 10plussan. Instassa on muuten tänään vika päivä aikaa osallistua lapsimessujen lippujen arvontaan!

18 kommenttia:

  1. sulla on kyllä jotenkin niin ihana blogi!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi jehna, jumpe ja kaikki muut! Tulipa hyvä mieli, kiitos ihana! <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Apua mikä itsetunnon nostatus täällä on :D niin sinäkin Nea! <3

      Poista
  3. Täällä kans yksi uusi lukija! Muutaman kuukauden sua oon seurannut. Tykkään sun tyylistä kirjoittaa ja vaikutat hyvin saman tyyliseltä ihmiseltä kuin itse olen. Aika samanlainen elämäntilanne meillä myös on, täältä löytyy kans mies, reilu 10kk poika ja koira :) Ja lähes samalla alaalla myös ollan, mä vaan pyörittelen niitä äitejä ja vauvoja tuolla sairaalassa ;) sun blogia luen myös aina välillä miehelle ja naureskellaan että ihanaa että muillakin on tämmöstä :D kiitos siis vertaistuesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla! :) samoissa mennään siis. Onki kiva tietää minkälaisia ihmisiä siellä on lukemassa ja todellakin - ihanaa, että muidenkin vauva-arki kulkee samoja jälkiä! :D

      Poista
  4. haha mie odotin ihan erilaista tekstiä tuon otsikon jälkeen, mutta tää oli kyllä paljon parempi ku se mitä mulla tuli mieleen! :D Onneks alotit blogin! :)

    VastaaPoista
  5. Tykkään sun blogista tosi paljon, kiva kun kirjoitat :)

    VastaaPoista
  6. Täällä myös uusi lukija ja mielelläni seuraan blogiasi jatkossakin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥