Kaksplus.fi

sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Kulunut viikko ja vanhojen tanssit

Leo nukkuu päikkäreitä ja mä selailin tässä viime viikkoisia kuvia. Oltiin katsomassa mun pikkuveljen vanhojen tansseja. Vastahan mä itse olin tanssimassa, mutta näköjään siitä on oikeasti vierähtänyt jo muutama vuosi. Pikkuveli kun on seitsemän vuotta nuorempi... Leo jaksoi istua tosi nätisti aloillaan. Välillä piti vähän karjua komentoja tanssijoille, mutta itkua tai kiukuttelua ei näkynyt. 






Leo piti ennen tanssien alkua omaa showta pystyssä. Konttasi minkä töppösistään pääsi pitkin salia ja elvisteli ku mikäkin seurapiirivauva. Ihana kun Leosta on kasvanut niin sosiaalinen ja iloinen. Luulen, että Leosta tulee isompana oikea hauskuuttaja kun nytkin jo hyvä huumorintaju paistaa tuosta pojasta niin selvästi. 


Ìhmettelin, että mihin kerkesin hävittämään Leon tutin. Perus äiti. Siinähän se roikkuu kauniina asusteena mun takissa kiinni. Katsokaas kuinka komea pikkuveikka mulla on!


Tää viikko onkin sitten kohta taputeltu. Koko viikon ollaan enemmän ja vähemmän oltu auttamassa mun vanhempia muutossa. Ei oikeastaan mitään muuta sen suurempaa. Perjantai meni sivusilmällä kytätessä Gugguun sivuja. Haluun Leon vk-haalarin kaveriksi ice mintun pipon ja huivin. Gugguun sivut oli totaalijumissa eikä ilmeisesti juuri kukaan saanut sitä kautta tehtyä tilausta. Noh, sama kyttäys sitten huomenna uudestaan. Hullua...

Tänään ollaan käyty ulkoilemassa ja ihan vaan löhöilty. On muuten aivan hiton hirveä ulkoilusää, kun tuo märkä lumi tarttuu vaunujen pyöriin niin, että lopulta sitä työntää henkensä edestä vaan neljää lumipalloa ja vauvaa eteenpäin. Alma ei tietenkään yhtään helpottanut tätä, vaan sinkoili tapansa mukaan jokaiseen ilmansuuntaan samaan aikaan. Huh, oikeasti kunnon treeni. En malta odottaa, että kohta päästään tekemään sama homma uudestaan. Illalla kyllä vaan ollaan ja leikitään. En varmana vaivaa mieltäni siivouksella tai ruoanlaitolla. Onneksi pakkasessa on valmiina ruokaa. 

Nyt se Leo taitaakin heräillä tuolla. Palataan ensi viikolla! Kivaa sunnuntairentoiluja teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ♥