Kaksplus.fi

maanantai 18. tammikuuta 2016

Lapsiperheiden valinta - Silja Serenade

Oltiin eilen Silja Serenadella Mama loves you two -blogin Nannan kanssa tutustumassa. Oli kiva nähdä laiva näin niinku uusin silmin. En oo koskaan ollut perheellisenä risteilyllä vaan aina juuri baari-ikäisenä tanssimassa valotikut kädessä yläkerran baarissa. Kivaahan sekin on, mutta nyt äitinä sitä arvostaa vähän erilaisia asioita lomailulta. 

Ollaan miehen kanssa mietitty ensi kesäksi jotain kivaa ja edullista perhelomaa ja mikäs oikeastaan olisikaan parempi kun miniloma laivalla? Varsinkin kun tällä laivalla oli ihan selkeästi panostettu lapsiperheiden viihtyvyyteen. 



 


...Voi tsiisös tota mun hiirenhäntälettiä. Kuka keksii miten mä saan sen henkiin? Kaljut ohimoilla ei onneks enää juuri näy. 



Tää tutustuminen Serenadella jotenkin avasi mun silmät ihan uudella tavalla. Oon tottunut ajatukseen, että risteilyt on vaan kaveriporukan hauskanpitoa varten. Eipäs olekaan, ainakaan Siljalla. Hyvää ruokaa, kivaa tekemistä ja niin ihanan ylelliset hytit -  kyllä kelpaa myös pienen lapsen kanssa! Kelpaa kyllä shopaholistinakin, nimittäin kaikki ne myymälät oikeen huusi mun lompakkoa tyhjentymään. Joo, pakko päästä risteilemään!

7 kommenttia:

  1. hassua nähdä tollanen hotellihuone tyylinen hytti, tulee ihan sellanen "ai onko tollasiakin!" fiilis kun kaikki porukkareissut missä oon ollu niin ollaan oltu vissiin c hyteissä, jos se on ne perinteiset kerrossänky hytit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanopa muuta! Kyllä houkuttelis tollaseen lähteä :D

      Poista
  2. Onpas kivannäköinen tuo Muumihytti <3 nyt tietää kyllä minne me suunnataan risteilylle seuraavaksi <3

    VastaaPoista
  3. Toi muumihytti näyttää niin houkuttelevalta että tekisi mieli tehdä kesällä joku reissu ihan vain noiden hyttien vuoksi:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Mä luulen et me ollaan kyllä ainakin menossa ::) saa nähä kuinka suosittuja nuo on!

      Poista
  4. ja katossa on hienot ilmatointi rinkulat kuvilla. kiva lapsen katsella kattoon. muutenkin
    siistitty..

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥