Kaksplus.fi

maanantai 2. marraskuuta 2015

Bloggers' Inspiration Day 2015

Viime lauantaina oltiin Mama loves you twon:n Nannan kanssa Indiedaysin Bloggers' Inspiration Dayssä. Mä heräsin jo hyvissä ajoin Leon kanssa ja laittauduin rauhakseen. Stressasin vaatevalintoja jo viikkoa ennen koko tapahtumaa. Aika harvoin on tällaisia tilaisuuksia kun oikeasti pääsee laittautumaan. No tää maailmanluokan ongelma järjestyi ja vaatteet löytyi. Ekaa kertaa työllistin miehen blogiin liittyen kun piti saada asukuvat otettua. Ihan mukisematta se otti kuvia ja vielä lisääkin kun ei ollu just hyviä heti. Leo jäi isin ja mummun hoiviin kun mä otin nenän suunnaksi Helsingin.

Tapahtuma oli Kampin Maxinessa. Paikalla oli erilaisia pisteitä, joihin oltiin tutustuttu jo etukäteen. Ollaan Nannan kanssa molemmat ihan harakkoja, joten oli aika selvää, että mennään kurkkaamaan Instrumentariumin Heritage Swarovski -kehysmallisto. Kehykset kimalteli ihanasti kristalleista, ne oli kevyitä ja ainakin omasta mielestä istui naamaan oikein kivasti. Voisin sanoo vaan, että oumaigaad ne oli ihanat. Mun on ehkä pakko käydä ostamassa ne veronpalautuksilla. Heh.

Menetin sydämeni myös Olympuksen kameralle. Olympukselta on tulossa kans tosi hienoja kamerahihnoja, jotka on ku koruja, niin nättejä. Harmi kun kuva jäi ottamatta. Kamera menee kans tulevaisuuden ostoslistalle. Tän hetkinen kamera ottaa ihan hyviä kuvia, mutta turhamaisuus ennen kaikkea -sehän on tommonen iso mötikkä, joka ei mahdu mihinkään pikkulaukkuun.




Tietty siellä oli kans kauniita vaatteita ja kenkiä. Nelly.comin ja Vagabondin mallistoa alla. Lisäksi maisteltiin Tuplan protskupatukoita (ei muuten maistu yhtään perinteiseltä proteiinipatukalta, vaan iihanalta suklaalta) ja käytiin ottamassa hennatatuoinnit. Mä otin Leon nimen ranteen sisäpuolelle, ei siis mitään ihan perinteistä hennatatskaa. Kynsien geelilakkauksesta vähän haaveiltiin, mutta lopulta ei keretykään sinne asti.







Tää oli oikee äitien hemmottelupäivä, siis ainakin meille, Nannalle ja mulle. Tosi kiva tapahtuma, vaikken ite Indiedaysin alla bloggaakaan. 

Onko muita, jotka on jo sijoittanut mielessään mahdolliset veronpalautukset? :D Mä oon nii tämmöne haaveilija, järkiajatukset jätän suosiolla miehelle. Mä elän tunteella.

9 kommenttia:

  1. Veronpalautuksista osa menee turvaistuimeen. :) Tuskin heti tulee käyttöön, mutta ostan valmiiksi, kun rahaa on. :) jajajaja kaikkea kivaa kyllä keksisin niille rahoille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi järkiajattelija siellä siis! Muista itselleskin jotain kivaa. ;) Meidänkin kyllä tarvis miettiä jo uutta istuinta kun kiloraja alkaa tulla vastaan.. Voih. Mä niin tykkään ajatella mun järkevämpääkin järkevämmällä logiikalla, että veronpalautukset on vaan ihan hemmottelurahaa. :D

      Poista
  2. Joo täällä on kas monenlaista suunnitelmaa veronpalautuksille :D (Järkeviä ja ei-niin-järkeviä :P) Vaikka ne kuiteski menee lopulta joululahjoihin :P Toivottavasti tänä vuonna ei lähde rasasta, kun saa ostaa Eetillekin ekan kerran joululahjoja :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Joululahjoja on kyl kiva ostaa :D Leo varmaan hukkuu lahjoihin...

      Poista
  3. Mä just vahingossa poistin tästä jonkun kommentin.. D: sori, se oli vahinko!! :D

    VastaaPoista
  4. Mä niin haaveilen siitä MK:n crossbody laukusta, en tiiä vielä ostanko veropalautuksista vai palkasta ;D mutta vaikka kaavailen kaikkea niin silti olen sisimmissäni pihi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooh joo mäki voisin haluta sen :D se on ihana! Mul on vähä sama ongelma tai no myös se ongelma, ettei sitä rahaa muutenkaan iha liikaa oo :D

      Poista

Kiitos kommentista! ♥