Kaksplus.fi

torstai 1. lokakuuta 2015

Seuraatko meitä?

No johan nyt taas olin rohkea. Oon tietoisesti pitäny Facebookin blogista erillään, koska oon jotenki jännännyt sitä kuka tätä blogia oikeestaan lukee. Siellähän saattaa olla joku tuttu lukemassa, hui apuva! Nyt kuitenkin bloggerinkin kautta on kohta 100 lukijaa niin sekoitetaanpa se naamakirjakin sitten tähän soppaan. Eli tuosta oikealta klikkaamalla löydät tiesi meidän facebook sivulle. 

Nyt täytyy sitten hämmentää oikein isolla kauhalla, jotta blogi pysyy aktiivisena. Tosi kiva, että teitä on siellä aktiivisina lukijoina ja kommentoijina noin paljon. Enpä tiennyt blogia noin vuosi sitten aloittaessani, että tästä tulis näin tärkeä mulle. Ilman teitä ei innostus kirjoitukseen olis varmastikaan kasvanut näin suureksi. Kiitos siis teille! 

Ai niin ja päivitinpä samalla blogin ulkoasuakin (vaikka tänäänkin piti mennä aikaisin nukkumaan). Mitäs tykkäätte?


7 kommenttia:

  1. Nii ja on myös aivan ihanat noi seuraamispilvetkin! Piti vaihtaa nettiversioon että näin mitä muuta tääl on tapahtunu :D

    VastaaPoista
  2. Oon keväästä asti lukenut blogiasi kun etin samaan aikaan odottavia äitejä/niiden blogeja :D en vaan oo koskaan kommentoinut, vaikka kivoja postauksia on ollut! mullakin siis 5/15 syntynyt poika, joten kiva seurata miten teillä... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vähän kiva :) haleja poitsulle täältä!

      Poista

Kiitos kommentista! ♥