Kaksplus.fi

torstai 30. heinäkuuta 2015

Prinsessasynttärit

Minä 24-vuotias nainen, äiti, olen ylpeästi toiselta titteliltäni prinsessa. Oon viettänyt prinsessasynttäreitä niin kauan kuin muistan. Mitä sitä hyvää teemaa vaihtamaan. ;) Tosin yksi vuosi oli barbie teema.. Joku pitää mua varmaan vähän kajahtaneena, mutta nyt ollaan jo siinä pisteessä, etten enää voi rikkoa jo perinteeksi muodostunutta teemaa. Prinsessa mikä prinsessa! Saa nähdä kuinka monta vuotta mä vielä juhlin prinsessana, ehkä aina? Kyllähän joka nainen ansaitsee yhden päivän vuodessa prinsessana. Mä tosin olisin sitä mielellään joka päivä. 

Prinsessateemaan kuuluu tietysti pinkki väri ja koska oon oikein väriuskollinen oli kaikki tällä kertaa pinkkiä blogissa totutun vaaleansinisen sijaan. Vähän jotain tyttömäistäkin tänne. 




Kakku oli aika extempore luomus, sillä alunperin ajattelin nappaavani vain jonkun pakastealtaan kakun mukaan. Olin kuitenkin vähän laiska kakuntekijä ja pohjat on valmiita. Edellisenä iltana tein sokerikukkia, joista kyllä ainakin omaan silmään paistaa se, että ne on tehty pitkän päivän jälkeen silmät sikkuralla. Kerma loppui kesken kakun, joten piti vähän soveltaa vaahtokarkein. Vaahtokarkit kyllä oikeestaan tekee tosta tosi söpön kakun. 

Huomatkaa kakkulapiona juustohöylä... 


  


Oli tosi mahtavat juhlat! Leo kävi isin kanssa mummulassa ja he tulivat kotiin aikalailla samalla oven avauksella kun me poistuttiin Helsinkiin. Juhlat jatkuivat tyttöjen kesken yön pikkutunneille ja kotiin koukkasin hampurilaisen kautta. Äitiydestä muistutti se, että muutamaan kertaan piti käydä pumppaamassa maitoa vessassa. Välillä oli pieni pelko peffassa, että alkaako etuvarustus falskaamaan, sillä mekko oli kireä ja ajatukset harhaili Leossa. Kaikki oli kuitenkin mennyt hienosti ilman minuakin ja pojat saivat viettää vähän äitivapaata aikaa keskenään. :) Aamulla hymyilytti. Vaikka oli tosi hauskaa korkeissa koroissa tanssien, oon silti onnellinen siitä, että mun menoa rauhoittaa maailman rakkain pieni mies! 

Kiitos kaikille ihanille prinsessoille, jotka juhlivat mun kanssa. Lupaan pitäytyä teemassa myös ensi vuonna. ;)

T. Ikuinen prinsessa

12 kommenttia:

  1. Sä olet kyllä varsin hottismama! Upea mekko ja paljon onnea:)

    VastaaPoista
  2. Ihanat söpskät synttärit, prinsessasynttärit toimii aina ;) Ja yhdyn kyllä edelliseen kommenttiin, hottismama! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no kiitos :D <3 ja niin todellakin toimii!

      Poista
  3. Ihanan hempeät juhlat!! Ja juustohöylä on musta maailman paras kakkulapio =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan :) se kyllä ajaa asian yhtä hyvin ku oikeakin kakkulapio :D

      Poista
  4. Ihanat prinsessasynttärit :) On kyllä nätti mekko!!:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥