Kaksplus.fi

perjantai 20. helmikuuta 2015

Kuulumisia

Tänään viikkoja on kasassa 30+2! Paljon olisi luonnoksia odottamassa loppuun kirjoittamistaan ja kerrottavaakin tässä viikon aikana olisi ollut. Mä vaan olen ollut niin tööt etten ole jaksanut kirjoitella vähään aikaan taas mitään.

Väsymys on kova ja yöunet venyy helposti 12 h mittaisiksi. Päiväunetkin maistuu hyvin. Supistuksia tulee edelleen rasituksessa, mutta myös levossa toisinaan. Eniten kävellessä ja uutena juttuna myös öisin. Supistukset on muuttaneet muotoaan tämän viikon aikana niin, että niihin liittyy nykyään särkyä, jomottelua ja joskus repivää tai viiltävää kipua. Ei onneksi ole säännöllisiä.

Supistuksista huolimatta elämä jatkuu ja oon yrittänyt sisällyttää päivään aina yhden asian kodin ulkopuolella. Ei mitään rankkaa tai mitään mikä vaatii paljon kävelyä. Onneksi täältä pääsee helposti vaikka minne bussilla. Oon käynyt kavereiden kanssa kahvittelemassa ja kirpputorillakin tuli kerran pyörähdettyä (ja miten söpöjä vaatteita taas vaihteeksi löytyi). Kauaa ei jaksa liikkeessä olla. Aika hyvin keho kyllä ilmoittaa kun täytyy käydä pitkäkseen.

Maanantaina oli neuvola. Tehtiin perusmittaukset (joista lisää raskaus -sivulla). Niissä ei mitään ihmeempiä muutoksia aikaisempaan. Sain anti-D -immunoglobuliinipiikin, joka annetaan jos veriryhmä on rh negatiivinen. Mä olen A- jonka takia mullekin pistos tuikattiin. Ens viikolla sitten taas neuvolaan ja perhevalmennuskin alkaa, jee!


Yritän kirjoitella taas vähän aktiivisemmin ja kaivautua tästä horroksesta ulos!

6 kommenttia:

  1. Oot jotenkin nii söpön hattaran näkönen, tai vaahtokarkin <3 Housut voi aiheuttaa tän mun silmään ;) haha. Mut voi veljet miten ihana masu <3

    VastaaPoista
  2. Susta kyllä hehkuu raskauden onnea kuvan perusteella :) Koita nauttia raskaudesta supistusteluista huolimatta. Ihana seurata teidän tietä vanhemmiksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Vihdoinkin tästä raskaudesta pystyykin nauttimaan, kun olo alkaa olla luottavainen. Ollaan päästy jo pitkälle viikoissa, vaikka supisteluja olikin :) Jes!

      Poista
  3. Ihana kuva! Raskaus kyllä pukee sua :) ihanaa loppuodotusta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥