Kaksplus.fi

tiistai 6. tammikuuta 2015

Päivän kohokohdat

Tää päivä on mennyt ihan sairaalan ruoka-aikojen ympärillä. 7:30 vääntäydyin ylös syömään aamupalaa, klo 11:00 oli lounas, 16:00 päivällinen ja sitten pääsikin jo iltapalalle klo 19.  Ruoka-aikojen odotuksen välissä olen tuijotellut seiniä, telkkaria ja kännykän näyttöä. Parit päiväunetkin kerkesin nukkumaan. Mies tuli illalla käymään ja toi mukanaan suklaalevyn ja raaputusarvan. Uhkapelejä ja herkkuja, se sitten tietää mistä mamma tykkää. ;) Pääsen toivottavasti huomenna kotiin, mutta palaan siihen huomenissa kun tiedän vähän enemmän!

Tässä olis pari videota, jotka oli joskus hyvälaatuisia. En tiedä mihin se laatu meni?

Kovat jumpat on pojalla! Näyttää omaan silmään niin hassulta tämä mun napa ja miten se pullahtaa tuolta. Kivalta näyttää myös umpparileikkauksen arpi viime keväältä.

Mies lähetti ihanan videon ja nyt on kotiin ikävä! Alma on tommonen sirkuskoira, joka tekee kaikkensa herkkujen eteen. (Tai siis oikeastihan Alma halusi lähettää terkkuja mulle...)

Huomiseen!
P.s En tiedä millä perusteella Youtube heittää noita videoita mun videoiden jälkeen. Mulle pläjähti siihen äsken video ranskalaisista. Kai se tietää mistä mä haaveilen?

6 kommenttia:

  1. Lepäilet nyt, kyl sä kotiin vielä pääset♡
    Ja voi että miten tutulta näyttää maha, ihanku omaansa kattois! Meinaan et samasta kohtaa täältä löytyy yks niistä kolmesta leikkausarvesta! Ja napakin mulla aijemmin oli pelkkä kuoppa ja nyt se on lähteny nousee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enköhän :) napa oli aluksi niin kova järkytys (heh, turhamaisuus), että yritin vetää vatsaa sisään ja katsoa palautuuko napa takaisin kuoppaansa. No palautuuhan se :D

      Poista
  2. Tuo alempi video ei ainakaan mulle aukea? Siinä lukee, että yksityinen video. Mutta tuo ylempi on aivan mainio :D, kylläpäs sulla näkyy jo selkeästi liikkeet ulkopuolelta, mulla ei näy noin hyvin! Toivottavasti pääsit tänään kotiin ja tilanne muutenkin ok?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh oon niin käsi noiden videoiden kanssa :D muutin jotain asetusta, niin josko sekin nyt näkyisi :) juu kotona ollaan! En elämäni voimissa, mutta kunnossa.

      Poista
  3. Mä meinasin aina purskahtaa itkuun sairaalassa kun mies lähetti kotoa kuvia koirasta.. Vaikka ne 5 päivää on pieni osa elämästä, nii silti tuntuu kuin ne olis ikuisuus :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuntuu! Sairaalassa olo on kyllä jotenki tosi masentavaa, kun yksinään siellä tuijottaa valkoisia seiniä ja on jotenkin niin avuton! Mutta onneksi siellä on tärkeän asian vuoksi nyt ollut :)<3

      Poista

Kiitos kommentista! ♥