Kaksplus.fi

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Vauvan jumppaa vai jotain ei niin söpöä vatsan toimintaa?

Ei hitsin hitsi! Vauva taitaa heittää kuperkeikkaa, kun niin kummalliselta tuntuu. Kuvittelen tunnistavani vauvan liikkeet jo suolen liikkeistä. Toisaalta näin ensiodottajana tätä luuloa ei voi perustaa mihinkään muuhun, kuin siihen miltä muut ovat kertoneet liikkeiden tuntuvan. Olisi kyllä tosi surkeaa ja aika huvittavaakin jos minä olen tässä nyt silitellyt massua joka kerta kun suoli kuplii. Ruoka sulaa ja tuleva äiti hymyilee onnessaan. Hah miten naurettava mielikuva!

Nyt kun maha alkaa jo näkyä oon saanut kokea muutaman kummallisen tilanteen. Ei se mua haittaa, että raskautta ihastellaan tai se, että kaverit iskevät taputtelemaan mahaa. Ihanaahan se on, kun muutkin ovat ihastuneita, mutta miksi jotkut tuntemattomat ihmiset tulevat koskettelemaan. Raskaana ollessa ilmeisesti mun henkilökohtainen tilani on hävinnyt. Yhden kerran tässä taannoin tuttuni kaveri (jota en siis ollenkaan tuntenut) tuli silittelemään ihastuksissaan vatsaani, kun sai kuulla, että odotan. Ymmärrän, että siellä on se toinen ihminen jolle se huomio on suunnattu, mutta kun mä olen siinä välissä vielä. Ja se maha on mun.

Ymmärrän, että kukaan ei tällä tarkoita varmastikaan pahaa, minä täällä taas hormonihöyryissäni vaahtoan. 

Onko kukaan muu ihmetellyt tuntemattomia käsiä vatsallaan?



Matu & Möyri (näin nimitti herra isi) 16+0

2 kommenttia:

  1. Mun masua ei onneksi kukaan (ainakaan tuntematon) halunnut kosketella! Vai olenko vaan autuaasti unohtanut tuollaiset jutut jo?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥