Kaksplus.fi

sunnuntai 24. elokuuta 2014

En millään haluaisi valittaa, mutta...

...se kuuluisa raskauspahoinvointi iski (JO) ja mä en tykkää siitä ollenkaan. Joskus vatsataudissa ollessani oon uhonnut, että sitten kun pahalla ololla on joku tarkoitus niin mä kestän sen vaikka hymyssä suin. Saako perua nää sanat?

Ei hymyilytä kyllä tää olo, kun vatsa käy tehosekoitusta karusellissa samalla vähän heittäen oksennuksen makua suuhun. Ai ihanaa! Pahaa oloa saa hillittyä kun on tasaisesti syömässä jotain ja tää tarkoittaa myös yötä. Oon nyt plussauksesta asti joutunut yöllä heräämään jääkaapille ja vessaan pariin kertaan. Tästä viisastuneena mulla onkin nyt eväät jo yöpöydällä.

On muuten niiin turhauttavaa, kun yöllisten vaeltelujen jälkeen ei sitten tuu enää unikaan. Sitten kun se uni ei tule niin päädyn pohtimaan ihan ihmeellisiä murheen aiheita. Toissa yönä aloin stressaantuneena etsimään netistä uutta sänkyä, kun tajusin ettei nykyisessä sängyssä mahdu imettämään mukavasti sivuttain jos mies nukkuu vieressä. Ihan niin kun tää olis millään tavalla aiheellinen tai ajankohtainen huolen aihe vielä...

Sitten vielä kuva plussarivistä. Alin on tehty dpo 11, keskimmäinen dpo 12 ja ylin tänään 4+3! <3



Josko tämä testaaminen nyt riittäisi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ♥